Meghívó, névjegy, szórólap, magazin, plakát, katalógus, könyv…
A kiadványok célja az – legyen szó katalógusról, magazinról vagy egy szimpla esküvői meghívóról –, hogy megfelelő hatást, benyomást gyakoroljon az azt kézbe vevő személyre. A kiadvány tervezése, szerkesztése egy kreatív feladat készítője számára, s egy erős vizuális kommunikációs eszköz az elkészítést megrendelő félnél.
Több, mint 10 évvel ezelőtt találkoztam először vágójelekkel és színellenőrző csíkokkal ellátott kiadványtervezetekkel. Abban az időben egy induló vállalkozás ügyfélszolgálati referense voltam, s a cégtulajdonos büszkén mutatta be az induló kampány vizuális elemeit: az új logót, a névjegykártyákat, a weboldal dizájnját, a szórólapokat. Kreativitás, színharmónia, stílus!
Később az élet úgy hozta, hogy a szolgáltatási paletta egyik új tagját szélsebesen kellett népszerűsíteni, s egy csendesebb időszakban eljátszottam a jól ismert irodai szoftvercsomag kiadványszerkesztő programjával. Több verziót is készítettem a honlapra és szórólapra szánt, fotókkal illusztrált hirdetésből, s voltam olyan merész, hogy elküldtem a vezetőségnek. Az egyikre rábólintottak. Hát valahogy így indult…
E kurzus elvégzésével felfrissíthettem, elmélyíthettem tudásomat.
Vállalkozásomban az egyszerű online, vagy kis példányszámú offline kiadványok szerkesztésével azokat a magánszemélyeket és egyéni vállalkozókat segítem, akik kis költségvetésből szeretnének valami egyedit, különlegest, személyeset prezentálni családtagjaiknak, ügyfeleiknek.
Munkadíjam mindig egyénre szabva, óradíjban vagy egyedi árajánlat alapján kerül megállapításra. Keressen bizalommal!