Kmeczó Attiláné Ági vagyok – „virtuális irodai alkalmazott”, jogi asszisztens.
Szeretem a „papírmunkát”, munkám a hivatásom!
Gyors- és gépíró szakiskolai végzettséggel, jogi asszisztens felsőfokú szakképesítéssel, minőségügyi munkatárs – belső minőségügyi auditor tanúsítvánnyal rendelkezem.
Szakmai tapasztalatomat több, mint 20 év adminisztratív területen végzett munkával, az állami szektorban és a versenyszférában dolgozva, vezetők munkáját támogatva szereztem. Jelenleg is a közszférában dolgozom, főállásom mellett vagyok egyéni vállalkozó.
Szakmai tudásom bővítése érdekében rendszeresen képzem magam, hiszen a változó munkakörnyezettel és a technikai fejlődéssel lépést tartani csak folyamatos tanulással lehet.
Hitem szerint manapság már nem feltétlenül szükséges az, hogy reggel 8-tól délután 4-ig egy irodai alkalmazott üldögéljen az irodában ahhoz, hogy bizonyos feladatokat elvégezzen. Az internet lehetőséget ad arra, hogy földrajzi kötöttségek nélkül, otthonról dolgozhassak és akár Önnek is hatékony segítsége legyek!
Akár magánemberként van szüksége rám, akár vállalkozóként tudna támaszkodni tudásomra, keressen bizalommal!
Elérhetőségeim:
info@webirnok.hu
70/883-7110